Περίληψη:
Η οικονομική κρίση έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Επηρεάζει σε όλα τα επίπεδα και όλες τις πτυχές των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Έτσι, με την σειρά του επηρεάζει και την καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και την λειτουργία του εμπορίου. Τα εμπορικά κέντρα και αυτά με την σειρά τους παρουσιάζουν κρίση οικονομική από την στιγμή που παρατηρείται μείωση των κερδών λόγω της μείωσης αγοράς των προϊόντων. Όλα αυτά οδηγούν σε κάποιες συνέπειες και επιπτώσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων.
Στην εργασία αυτή, η κατάσταση αυτή αναλύεται στο εμπορικό κέντρο της Καλαμάτας, πραγματοποιώντας μια μικρή έρευνα για την κίνησης της αγοράς, το κέρδος που επιφέρουν σε μια οικονομική κρίση και τις μειώσεις που δέχονται κάθε χρόνο. Συμπεραίνεται ότι και στα εμπορικά κέντρα επηρεάζεται στο ίδιο βαθμό με άλλες επιχειρήσεις καθώς η οικονομική κρίση δεν κάνει διακρίσεις.
Λέξεις-κλειδιά:
Εμπορικό κέντρο, Καλαμάτα, Καταναλωτική συμπεριφορά, Οικονομική κρίση