Η αξιολόγηση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων ως μέσο ενίσχυσης της εικόνας των επιχειρήσεων

Πτυχιακή Εργασία 19052 212 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιολόγηση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων ως μέσο ενίσχυσης της εικόνας των επιχειρήσεων
Συγγραφέας:
Δανίλη, Νίκη- Μαρία Σ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία, εντάσσεται στα πλαίσια της πτυχιακής μελέτης του Προγράμματος σπουδών του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Η πτυχιακή μελέτη, έχει σκοπό να περιγράψει την αντίληψη των καταναλωτών για τα βιώσιμα προϊόντα και τις προτιμήσεις του σε αυτά, αλλά και να δοθεί μία ερμηνεία για το πώς ο ελληνικός λαός έχει ευαισθητοποιηθεί απέναντι στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Επιπλέον, μελετήθηκε ο βαθμός ευαισθητοποίησης του ελληνικού λαού για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και κατ' επέκταση η προθυμία τους να δαπανήσουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματός τους για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτών.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-21
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Επιχειρηματικότητα
Λοιπά Θέματα:
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Αειφορική ανάπτυξη
Λέξεις-κλειδιά:
βιώσιμα προϊόντα, αντίληψη, καταναλωτής, προτιμήσεις
Περιγραφή:
154 σ.:εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

DANILI_OOO_17.pdf

859 KB