Web Analytics ως μέσο καθορισμού στρατηγικής των επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή Εργασία 18937 557 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Web Analytics ως μέσο καθορισμού στρατηγικής των επιχειρήσεων
Συγγραφέας:
Παπαγιαννίδης, Ιωάννης Δ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Η Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου – Web Analytics, αποτελεί κυρίως την τελευταία δεκαετία, μία από τις πιο δραστήριες τεχνικές ανάλυσης στα ζητήματα τόσο του Ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) και των Ψηφιακών επιχειρήσεων όσο και της παραγωγής τεράστιου όγκου δεδομένων από χρήστες του διαδικτύου στα ψηφιακά κανάλια οποιασδήποτε μορφής. Οι Σύγχρονες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, χρησιμοποιούν κατά κόρον τέτοιες τεχνικές και εργαλεία, για να μετρήσουν την επιρροή της ηλεκτρονικής τους τοποθεσίας ή ιστοσελίδας (website) τόσο στους πελάτες όσο και στους δυνητικούς πελάτες, έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του κοινού, δημιουργώντας μία συμπαγή εταιρική στρατηγική.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναφερθούμε κυρίως στην ανάλυση των Web Analytics ως μέσο παραγωγής γνώσης για τις επιχειρήσεις, καθώς και στην σημαντικότητα λήψης ψηφιακών δεδομένων για τον καθορισμό νέων στρατηγικών κινήσεων με βάση αυτήν την αποκτηθείσα γνώση. Το σύνολο του θέματος θα καλυφθεί από τέσσερις βασικές ενότητες, μία για κάθε ζήτημα που μας απασχολεί στην διερεύνηση του παρόντος θέματος, όπως αυτές παρουσιάζονται παρακάτω.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-13
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Τεχνολογία της πληροφορίας
Εμπόριο
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Επιχειρηματικότητα
Λοιπά Θέματα:
Πληροφόρηση - Τεχνολογία
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο (Internet)
Λέξεις-κλειδιά:
Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου, παραγωγή γνώσης, Επιχειρησιακή ευφυία, μεθοδολογία AHP (Analytics Hierarchy Process), Ηλεκτρονικό εμπόριο
Περιγραφή:
100 σ., εικ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Papagiannidis_PMSIT_17.pdf

2 MB