Επαγγελματικό στρές & σύνδρομο επαγγελματικη΄ς εξουθένωσης εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση: περίπτωση σχολείων του καλλικρατικού δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

Μεταπτυχιακή Εργασία 18903 429 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Επαγγελματικό στρές & σύνδρομο επαγγελματικη΄ς εξουθένωσης εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση: περίπτωση σχολείων του καλλικρατικού δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
Συγγραφέας:
Χρυσούλη, Φωτεινή Δ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαΐτη, Άννα
Περίληψη:
Η επαγγελματική εξουθένωση έχει βρεθεί πως επηρεάζει αρκετούς τομείς της ζωής ενός ατόμου, την οικονομία και γενικότερα την παραγωγικότητα των ατόμων. Η επαγγελματική εξουθένωση είναι μια ψυχολογική διαδικασία συναφής αλλά όχι ταυτόσημη με το επαγγελματικό άγχος, αν και είναι στενά συνδεδεμένη με αυτό. Συγκεκριμένα, στο επάγγελμα των εκπαιδευτικών, η παραγωγή έργου από τους εκπαιδευτικούς κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντική καθώς από αυτούς εξαρτάται η βελτίωση των γνώσεων των μαθητών. Επομένως, στόχος της παρούσης έρευνας είναι η διερεύνηση του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης και του επαγγελματικού στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα, που συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου.Τα ευρήματα μεταξύ άλλων δείχνουν πως τα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών είναι χαμηλά, ενώ σε μέτριο επίπεδο βρίσκονται τα επίπεδα στρες. Επίσης, τα επίπεδα στρες σχετίζονται στατιστικά σημαντικά με τη φυσική δραστηριότητα και τη συναισθηματική εξάντληση.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-17
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Διοίκηση και οργάνωση εκπαίδευσης
Λοιπά Θέματα:
Εκπαιδευτικοί - Εργασιακό στρες
Εκπαιδευτικοί - Επαγγελματική ικανοποίηση
Εκπαιδευτικοί - Ψυχική υγεία
Λέξεις-κλειδιά:
Επαγγελματική εξουθένωση, επαγγελματικό στρες, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Περιγραφή:
156 σ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

CHRYSSOULI_PMSOOO_17.pdf

2 MB