City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές

Μεταπτυχιακή Εργασία 18057 939 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές
Συγγραφέας:
Καλαϊτζίδης, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής:
Δελλαδέτσιμας, Παύλος Μαρίνος
Περίληψη:
Ο Χώρος του Μάρκετινγκ των πόλεων στην μορφή που έχει σήμερα είναι ένας σχετικά πρόσφατος χώρος και ως αποτέλεσμα του παραπάνω έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα υποστηρικτών και πολέμιων πάνω του.
Η παρούσα εργασία θέτει στο επίκεντρο της το χώρο του Μάρκετινγκ των πόλεων με μια διακριτική κριτική ματιά πάνω στην σκληρή ομογενοποίηση των αστικών ταυτοτήτων μέσα από τα παιχνίδια της παγκοσμιοποίησης.
Γι αυτό το λόγο η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε ως πόλη προς ανάλυση , πάνω στις πτυχές του city branding και δίνεται έμφαση στην σπάνια πολυπολιτισμική ιδιαιτερότητα, στις άκρως ενδιαφέρουσες πτυχές της καθώς και στο πως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα παραπάνω σε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ , χωρίς να ισοπεδωθεί η ταυτότητα της πόλης αυτής.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-11-11
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Γεωγραφία (Γενικά)
Πόλεις. Αστική Γεωγραφία
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Λέξεις-κλειδιά:
Μάρκετινγκ της πόλης, Θεσσαλονίκη, Πολυπολιτισμικότητα, Παγκοσμιοποίηση, Ομογενοποίηση πόλεων
Περιγραφή:
84 σ., εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ΜΔΕ ΤΕΛΙΚΟ.pdf

1 MB