Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα

Μεταπτυχιακή Εργασία 18010 819 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα
Συγγραφέας:
Περάκης, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαρδιανού, Ελένη
Περίληψη:
Η μελέτη εξετάζει την περίπτωση του Βιώσιμου τουρισμού μέσα από την εφαρμογή των κανόνων που επιβάλλουν τα περιβαλλοντικά πιστοποιητικά που δραστηριοποιούνται στον κλάδο και την ικανοποίηση των πελατών από τις πρακτικές αυτές. Στην εργασία εφαρμόζονται τα μοντέλα της Theory of Planned Behavior και του American Customer Satisfactory Index για την διερεύνηση τόσο των κινήτρων που επηρεάζουν την τελική επιλογή του καταναλωτή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο αλλά και της αφοσίωσης του πελάτη στις υπηρεσίες της επιχείρησης.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-10-10
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικιακή οικονομία
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Βιομηχανία φιλοξενίας, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ., τροφή και υπηρεσίες της
Λέξεις-κλειδιά:
Ικανοποίηση πελατών, περιβαλλοντικά πιστοποιητικά, ACSI, TPB, Ηράκλειο
Περιγραφή:
151 σ., εικ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0