Συμβατικά και διαδικτυακά μέσα μαζικής ενημέρωσης – Τεχνο-οικονομική Αποτίμηση

Πτυχιακή Εργασία 17876 1023 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Συμβατικά και διαδικτυακά μέσα μαζικής ενημέρωσης – Τεχνο-οικονομική Αποτίμηση
Συγγραφέας:
Χατζηθανάσης, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Η εξέλιξη του διαδικτύου είχε ως αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών μέσω αυτού, που μέχρι πρότινος παρέχονταν με συμβατικούς τρόπους. Ανάμεσα σε αυτές τις υπηρεσίες είναι και μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Δεκάδες σταθμοί και τηλεοπτικά κανάλια έχουν υιοθετήσει τις νέες αυτές τακτικές και τεχνολογία με σκοπό την αύξηση του εύρους του κοινού, καθώς και την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών τους.
Σήμερα τα διαδικτυακά ΜΜΕ ακμάζουν και επιτρέπουν σε νέες γενιές που έχουν έρθει σε επαφή από μικρή ηλικία με το διαδίκτυο να συμμετέχουν και αυτές σε θέματα ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μεγάλη ποικιλία όσον αφορά το υλικό σε σχέση με το παρελθόν. Η αύξηση στο περιεχόμενο δείχνει ότι το διαδίκτυο είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι των μέσων μαζικής ενημέρωσης, το οποίο υπαγορεύει αλλαγές στην λειτουργία επιχειρήσεων που κινούνται στον τομέα αυτόν. Με μικρό κόστος λειτουργίας και πολλές δυνατότητες, το διαδίκτυο ξεκινάει έναν νέο ανταγωνισμό μεταξύ επιχειρήσεων. Πράγμα που σημαίνει ότι η επιλογή εξοπλισμού, προσωπικού, καθώς και η διάρθρωση σωστών στρατηγικών «πλεύσης» είναι μονόδρομος.
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας θα γίνει ανασκόπηση των μέσων παροχής υπηρεσιών ενημέρωσης τόσο με το συμβατικό τρόπο όσο και διαδικτυακά, καθώς και τεχνοοικονομική αποτίμησή τους, αναφορικά με τη διείσδυση, την κοστολογική σύγκριση, την εξέλιξη, τις απαιτήσεις σε εύρος ζώνης, τη διαμόρφωση της αντίστοιχης αγοράς κλπ, ενώ θα αναπτυχθεί ένα απλό επιχειρηματικό σχέδιο παροχής τέτοιων υπηρεσιών, όπου θα περιγραφούν τα νομικά, οικονομικά, τεχνολογικά κ.α. θέματα που ανακύπτουν.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-06
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Τεχνολογία της πληροφορίας
Λέξεις-κλειδιά:
ΜΜΕ, Ραδιόφωνο, Διαδίκτυο, Business Plan, SWOT - PEST
Περιγραφή:
89 σ.:εικ., πίν.,διαγρ.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Πτυχιακή Rev2.pdf

1 MB