Σύστημα οπτικοποίησης συστάσεων και εξαγωγής πτυχών από επεξεργασμένα σχόλια κοινωνικών δικτύων

Πτυχιακή Εργασία 17404 601 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Σύστημα οπτικοποίησης συστάσεων και εξαγωγής πτυχών από επεξεργασμένα σχόλια κοινωνικών δικτύων
Συγγραφέας:
Πρώιος, Δημήτριος
Επιβλέπων καθηγητής:
Βαρλάμης, Ηρακλής
Περίληψη:
Οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι μια σημαντική πηγή κέρδους και έλξης πελατών για επιχειρήσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο. Μέσω μιας πετυχημένης διαφημιστικής εκστρατείας, χρήστες και επιχειρήσεις μπορούν να ωφεληθούν καθώς οι χρήστες αναμένεται να ανταποκριθούν θετικά σε ειδικές προσφορές και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με το κατάλληλο προϊόν, ενώ οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να προσεγγίσουν καταναλωτές για προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουν. Η εξαγωγή προτιμήσεων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μέσω σχολίων ή κριτικών προϊόντων μπορεί να αναδειχθεί σε πολύτιμο εργαλείο που θα μπορούσε: α) να συντελέσει στη βελτίωση της διαδικασίας αναζήτησης προϊόντων και β) να μετατραπεί σε μέσο διερεύνησης των αναγκών του αγοραστικού κοινού για τις επιχειρήσεις.

Η πρότυπη εφαρμογή χρησιμοποιεί κριτικές που απευθύνονται σε προϊόντα επιχειρήσεων όπως αυτές παρέχονται από χρήστες (σε μορφή γραπτών σχολίων). Για την ανάλυση αυτών των κριτικών γίνεται χρήση μηχανισμών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας με σκοπό το προσδιορισμό των απόψεων χρηστών για συγκεκριμένες πτυχές ενός αντικειμένου (προϊόν ή υπηρεσία). Αυτές οι πτυχές καθώς και η γνώμη (sentiment) που συνοδεύει την κάθεμία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία προφίλ χρηστών και επιχειρήσεων, που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την πραγματοποίηση συστάσεων (recommendation system) ή ως εργαλείο ανάλυσης της αγοράς στην οποία μετέχει μία επιχείρηση. Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη δημιουργία ενός ισχυρού εργαλείου και την εκτέλεση μιας επιτυχούς εκστρατείας μάρκετινγκ μέσω των διαδικτυακών μέσων.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-07-04
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Τεχνολογία της πληροφορίας
Εμπόριο
Λέξεις-κλειδιά:
διαφήμιση, προσωποποίηση, στοχευμένη διαφήμιση, sυστήματα συστάσεων
Περιγραφή:
50 σ., εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0