Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις τουριστικές επιχειρήσεις ως εργαλείο διαφήμισης και διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες

Πτυχιακή Εργασία 16891 623 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις τουριστικές επιχειρήσεις ως εργαλείο διαφήμισης και διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες
Συγγραφέας:
Νταλίπαϊ, Άννα, Αλμπέρτ
Επιβλέπων καθηγητής:
Βασιλοπούλου, Κωνσταντίνα
Περίληψη:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν να είναι η νέα μόδα και εκτός από εκατομμύρια ανθρώπους που τα έχουν εισάγει στην καθημερινότητά τους, οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους να προβληθούν μέσα από αυτά και να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες.
Αν και ο κόσμος των επιχειρήσεων βρίσκεται στα πρόωρα στάδια της υιοθέτησης αυτών των εργαλείων, παρατηρείται προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να ενσωματωθούν στις κοινότητες των social media. Μια επιχείρηση που κάνει αισθητή την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προβάλει μια εικόνα σύγχρονου εξωστρεφούς οργανισμού που δίνει έμφαση στον πελάτη. Η τουριστική βιομηχανία που στηρίζεται στην επικοινωνία και την προβολή, έχει επηρεαστεί σημαντικά από τη νέα αυτή μορφή του διαδικτύου.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της σχέσης των τουριστικών επιχειρήσεων με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα τον τρόπο χρήσης τους ως βασικό εργαλείο διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες και προώθησης πωλήσεων.
Στην εργασία αρχικά παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι κατηγοριοποιήσεις τους και οι επιδράσεις που έχουν στην κοινωνία. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στις θεωρίες που βασίστηκε η έρευνα αλλά και στον τρόπο με τον οποίο διεξήχθη. Αμέσως μετά ακολουθεί η εμπειρική μελέτη, τα αποτελέσματά της και η διασταύρωση αυτών με αποτελέσματα άλλων εμπειρικών μελετών. Ακόμα, συνοψίζονται τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η μελέτη. Η παρούσα εργασία, όπως και κάθε έρευνα, αντιμετώπισε κάποιους περιορισμούς που δυσκόλεψαν τη διερεύνηση όλων των παραμέτρων του φαινομένου, γι αυτό και στο τέλος παρατίθενται προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-10-26
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Τεχνολογία της πληροφορίας
Λέξεις-κλειδιά:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουρισμός, τουριστικές επιχειρήσεις, σχέσεις με τους πελάτες, διαφήμιση
Περιγραφή:
143 σ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ptixiaki_Ntalipai_21027.pdf

790 KB