Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και το ηλεκτρονικό marketing. Γίνεται ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου αναφέροντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθώς και κάποια χαρακτηριστικά που το αποτελούν. Επίσης αναλύεται η προβολή της επιχείρησης μέσω διαδικτύου καθώς και το e-marketing.
Η έρευνα που έγινε αφορούσε το διαδίκτυο και τις συνήθειες των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρηστές του διαδικτύου αυξάνονται καθημερινά, με αποτέλεσμα να αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές. Δείχνουν να εμπιστεύονται πλέον αρκετά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παύουν να διατηρούν τις αμφιβολίες τους. Παρά ταύτα οι χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είναι ικανοποιημένοι από τις αγορές τους αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τις διαδικασίες οι εταιρίες.