Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας μέσω του μαθήματος της Γεωγραφίας

Πτυχιακή Εργασία 16332 54 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας μέσω του μαθήματος της Γεωγραφίας
Συγγραφέας:
Παπαδόπουλος, Νικόλαος
Περίληψη:
Η αξία της δημιουργικής σκέψης στη σημερινή κοινωνία είναι αδιαμφισβήτητη. Για να καταφέρει όμως το σχολείο να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους ικανότητες πρέπει να υιοθετήσει τις κατάλληλες πρακτικές διδασκαλίας.
Το 1956 ο Bloom κατάφερε να διαχωρίσει τις γνωστικές ικανότητες του νου σε ένα πολυεπίπεδο μοντέλο ταξινόμησης, με σκοπό να βοηθήσει την επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών, όσον αφορά την κατάρτιση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μεθόδων αξιολόγησης.
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, χρησιμοποιώντας την ταξινομία του Bloom, να αξιολογήσει τις δραστηριότητες των σχολικών βιβλίων του γυμνασίου και να ερευνήσει κατά πόσο αυτές είναι σχεδιασμένες για να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητα των μαθητών.
Τέλος, προτείνονται κάποιες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους καθηγητές στην τάξη, έτσι ώστε να καλύψουν την έλλειψη των δημιουργικών δραστηριοτήτων από τα σχολικά βιβλία.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-03-24
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Γεωγραφία (Γενικά)
Λέξεις-κλειδιά:
Παιδαγωγικά, δημιουργικότητα, ταξινομία Bloom, εκπαίδευση, γεωγραφία
Περιγραφή:
157 σ., εικ., πιν., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Papadopoulos_PtyGEO_16.pdf

4 MB