Personal branding – Βιώσιμη ανάπτυξη και καταναλωτική συμπεριφορά

Μεταπτυχιακή Εργασία 10267 736 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Personal branding – Βιώσιμη ανάπτυξη και καταναλωτική συμπεριφορά
Συγγραφέας:
Ακριβούση, Χριστίνα
Επιβλέπων καθηγητής:
Χονδρογιάννης, Γεώργιος
Περίληψη:
Μέσα στον κυκεώνα των τεχνολογικών εξελίξεων, του εργασιακού ανταγωνισμού και της υπερπροσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών, το μάρκετινγκ προσφέρει ένα εργαλείο για να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία στα άτομα, στις επιχειρήσεις, στα προϊόντα και στις υπηρεσίες, το λεγόμενο personal branding.
Ξεκινώντας σαν ένα ταξίδι αυτογνωσίας, διαμόρφωσης της εικόνας του ατόμου και δημιουργώντας ισχυρά εταιρικά brand, το personal branding, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, επηρεάζει όλες τις πλευρές της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ένα οικουμενικό αίτημα, αποτελεί η βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από την βιώσιμη ατομική συμπεριφορά και κατανάλωση.
Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να δείξει αν διάσημοι ηθοποιοί με ισχυρό personal branding μπορούσαν να επηρεάσουν τους καταναλωτές απέναντι σε περιβαλλοντικά θέματα. Επιπλέον προσπάθησε να δείξει πόσο σχετίζεται η προσωπικότητα του ερωτώμενου με τα χαρακτηριστικά του διάσημου και αν αυτό σχετίζεται με την αλλαγή της στάσης του απέναντι σε περιβαλλοντικά θέματα. Γι’ αυτό το λόγο πραγματοποιήθηκε έρευνα, σε δείγμα 536 ατόμων.
Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας ήταν ότι οι ερωτώμενοι είχαν θετική στάση απέναντι σε βιώσιμα προϊόντα, οι διάσημοι έλκυαν την προσοχή του καταναλωτή αλλά δεν μετέβαλαν την πρόθεση αγοράς για βιολογική κατανάλωση.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-07-16
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Επιχειρηματικότητα
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Λοιπά Θέματα:
Ονομασία προϊόντων (Μάρκετινγκ)
Καταναλωτική συμπεριφορά
Personal branding
Αειφορική ανάπτυξη
Λέξεις-κλειδιά:
Προσωπική μάρκα, μάρκα,βιώσιμη κατανάλωση, ταύτιση εικόνας, επικύρωση προσωπικότητας
Περιγραφή:
216 σ. : εικ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0