Μάρκετινγκ αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης

Πτυχιακή Εργασία 10024 199 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Μάρκετινγκ αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης
Συγγραφέας:
Σπυρούλια, Ιωάννα
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να γίνουν γνωστοί οι τρόποι προώθησης των παραδοσιακών προϊόντων που χρησιμοποιούνται από τους γυναικείους συνεταιρισμούς και τους επιχειρηματίες των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης. Για το λόγο αυτό συντάχθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από ανθρώπους που ασχολούνται με αυτού του είδους τα προϊόντα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι τρόποι προώθησης που καθένας επιλέγει εξαρτώνται από πολλές παραμέτρους, όπως το μορφωτικό του επίπεδο, η οικονομική του κατάσταση και η επαφή που έχει με την τεχνολογία. Σε όλα αυτά βέβαια το ρόλο τους έχουν παίξει και η ιστορική εξέλιξη της χώρας μας, αλλά και της θέσης που κατέχει η γυναίκα μέσα στην κοινωνία στο πέρασμα των αιώνων. Επίσης, γίνεται κατανοητό μέσω αυτής της έρευνας ότι το κράτος πρέπει να συμβάλλει με τους δικούς του μηχανισμούς και μέσω κινήτρων να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στον συγκεκριμένο τομέα και τους ίδιους τους ανθρώπους.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-07-16
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Λοιπά Θέματα:
Γυναικείοι συνεταιρισμοί - Ελλάδα - Μακεδονία
Women cooperatives - Greece - Macedonia
Γυναικείοι συνεταιρισμοί - Ελλάδα - Θράκη
Women cooperatives - Greece - Thrace
Παραδοσιακά προϊόντα
Traditional products
Περιγραφή:
156 σ., πίν.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, Spiroulia_Ioanna.pdf