Ανάλυση Συναισθήματος από κείμενα, για οντότητες και χαρακτηριστικά αυτών

Μεταπτυχιακή Εργασία 16771 1049 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση Συναισθήματος από κείμενα, για οντότητες και χαρακτηριστικά αυτών
Συγγραφέας:
Ανεστάκης, Αναστάσιος
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη του Διαδικτύου. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με την αναζήτηση περιεχομένου στο διαδίκτυο, την αγορά και πώληση προϊόντων καθώς επίσης και με την ανταλλαγή απόψεων για προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράζουν. Οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πλέον παθητικοί αποδέκτες πληροφοριών. Μεγάλο ποσοστό χρηστών χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα και διάφορα forum για να ανταλλάξει απόψεις και να αξιολογήσει διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Καθώς ολοένα και περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου αναρτούν κριτικές με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν σε κοινωνικά δίκτυα, forum και ηλεκτρονικά καταστήματα πλέον υπάρχει πολύ μεγάλος όγκος πληροφοριών σε ηλεκτρονική μορφή σχετικά με τα συναισθήματα των ανθρώπων. Η ανάγκη ανάλυσης και κατά συνέπεια αξιοποίησης του όγκου της πληροφορίας αυτής οδήγησε στην εμφάνιση της Ανάλυσης Συναισθήματος (Sentiment Analysis).
Σκοπός της έρευνάς μας θα είναι η σύγκριση και η ανάλυση συστημάτων που πραγματοποιούν εξόρυξη γνώμης και ανάλυση συναισθήματος μέσα από σχόλια που αφήνουν οι πελάτες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πιστεύουμε πως το να έχει κάποια εταιρία ένα πρόγραμμα που θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα σχόλια που αφήνουν οι πελάτες της και ταυτόχρονα την ανάλυσή τους σε αρνητικά, θετικά και ουδέτερα είναι χρήσιμο και αναγκαίο. Αυτό που θα ερευνήσουμε είναι η σχέση μεταξύ της εξόρυξης γνώσης από σχόλια χρηστών και πως αυτά βοηθούν μια επιχείρηση λιανικού εμπορίου να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών της (customer loyalty), να βελτιώσει ή να προχωρήσει σε αλλαγές σε επίπεδο τιμών ή να αυξήσει την εμπειρία του πελάτη της (customer experience).
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-07-29
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λέξεις-κλειδιά:
Ανάλυση συναισθήματος, εξόρυξη γνώμης, σχόλια πελατών, διοίκηση επιχείρησης
Περιγραφή:
52 σ.:εικ.,20 πίν.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Anestakis Anastasios 13301.pdf

1 MB