Στρατηγικές γεωγραφικής επέκτασης της Δ.Ε McDonalds’s

Πτυχιακή Εργασία 14881 1253 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγικές γεωγραφικής επέκτασης της Δ.Ε McDonalds’s
Συγγραφέας:
Λεκάτη, Χριστίνα
Περίληψη:
Η εργασία αυτή αφορά τις στρατηγικές γεωγραφικής εξάπλωσης της διεθνούς επιχείρησης γρήγορου φαγητού Mcdonald’s. Αρχικά περιγράφεται και αναλύεται η σημερινή κατάσταση της επιχείρησης καθώς και τα ιστορικά της σημεία-σταθμοί. Έπειτα, αναλύονται η στρατηγικές εξάπλωσής της τόσο στην Αμερική, όσο και σε διεθνές επίπεδο μαζί με τις στρατηγικές εδραίωσής της σε κάθε νέα χώρα-κλειδί. Δίνεται επίσης έμφαση στα κριτήρια και τους τομείς ανάλυσης που κάθε εταιρεία γρήγορης εστίασης πρέπει να υπολογίσει προτού επεκταθεί. Τέλος, περιγράφεται η εξέλιξη και εξάπλωση της επιχείρησης από το 1990 μέχρι σήμερα δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις στρατηγικές εδραίωσης της επιχείρησης σε κάθε νέα κουλτούρα εισαγωγής της.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-07
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Γεωγραφία (Γενικά)
Λέξεις-κλειδιά:
επιχειρήσεις, McDonalds, εταιρείες εστίασης
Περιγραφή:
65 σ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Lekati_PtyGeo_14.pdf

1 MB